HTML

Gyikok: Média Ismertető Fikázó/Ajánló Szolgáltatás

Az oldal, ami nem a sok filmbuzi nagyképű hülyegyerek (akinek nem inge...) oldaláról közelít a filmekhez. Ha már egyikünk beszopott egy szar filmet, ne szívjon vele más is két órát. Ha nem tudod mit nézz keress egy olyat, ami tetszett valamelyikünknek, így ha szar is lesz, legalább van kit szidni miatta... Mert már az IMDB-ben sem lehet bízni...

Friss topikok

  • VVega: Nagyon nagy film, az Anton vs Vincent meg mekkora ötlet már :D Tilinkonak grat, ha neki ez a szar ... (2008.05.18. 00:06) Nem taxisnak való vidék
  • Real013: Megnéztem.:) Nagyon nagy volt. Írtam is róla én is:) (2008.05.14. 15:51) Shakespeare zombik
  • a.tom: Azért ott van a Produced by szekcióban Joseph Pistone. :) Szerintem nem akarták a Donnie Brascot ... (2008.04.23. 00:36) Felecsd el!
  • a.tom: hehe ez kurva jó! :) szar nekem, hogy nem tudok ilyeneket írni... (2008.04.22. 11:39) Kislány a budzsira vigyázz!
  • Real013: Ez de nagyon nem tetszett.. 'furcsa volt, hogy elég sokat kísérleteztek a képi világgal, elég érd... (2008.04.17. 14:11) Az orosz, a kissrác és az elveszett pisztoly(cső)

Linkblog

Rosszkor rossz helyen

2008.04.07. 23:00 Tilinko

The Road to Guantanamo (Guantanamo)

   Hát bevallom nem sok jóra számítottam, mikor neki ültem, ami miatt erre a filmre esett a választásom, hogy rövid, én meg már álmos voltam, gondoltam másfél óra alatt talán nem alszom el. Rosszul gondoltam...
    Na, azért annyira nem szar, főleg, hogy valós történet alapján kpészült, és így kicsit jobban bele lehet gondolni a dolgokba, hogy azért finoman szólva torokra vették a f@szt a srácok rendesen... A történet 3 pakisztáni angliában élő srácról szól, akik haza utaznak egyikük esküvőjére "nájnilevön" után egy kicsivel. Közben eszükbe jut, hogy átnéznek kicsit Afganisztánba, mi ott a helyzet. Mondanom sem kell hülye ötlet volt.
    Innét ki is lehet találni a történetet, és sajnos tényleg csak ennyi, nem tesz hozzá szinte semmit ahoz, amit már a felületes érdeklődő is tud a témáról, semmi lepel lerántás, elborzasztó részlet. Még azok a dolgok, amik köztudottak is el vannak finomkodva.
    Amellett, hogy dokunak gyenge filmnek sem állja meg a helyét. Noname színészek, a sztori lapos, kicsit széles közönséget lőttek be a készítők, aminek az lett a vége, hogy minden oldalról középszerű lett a film.
    Ha valaki abszolút nem vág semmit a témából, annak mondhat újat, de akkor meg ne ezzel kezdje, ha pedig valaki terrorista témába vágó, nem feltétlen igaz történetre épülő, de izgalmas történetet szeretne, annak vannak jobb filmek is, például a The Kingdom.

Summa Summarum: 5.5/10

imdb   port   trailer (vagy hajtás után)
 

Szólj hozzá!

Címkék: guantanamo drama documentary the road to guantanamo

A bejegyzés trackback címe:

https://mifasz.blog.hu/api/trackback/id/tr37416081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása