HTML

Gyikok: Média Ismertető Fikázó/Ajánló Szolgáltatás

Az oldal, ami nem a sok filmbuzi nagyképű hülyegyerek (akinek nem inge...) oldaláról közelít a filmekhez. Ha már egyikünk beszopott egy szar filmet, ne szívjon vele más is két órát. Ha nem tudod mit nézz keress egy olyat, ami tetszett valamelyikünknek, így ha szar is lesz, legalább van kit szidni miatta... Mert már az IMDB-ben sem lehet bízni...

Friss topikok

  • VVega: Nagyon nagy film, az Anton vs Vincent meg mekkora ötlet már :D Tilinkonak grat, ha neki ez a szar ... (2008.05.18. 00:06) Nem taxisnak való vidék
  • Real013: Megnéztem.:) Nagyon nagy volt. Írtam is róla én is:) (2008.05.14. 15:51) Shakespeare zombik
  • a.tom: Azért ott van a Produced by szekcióban Joseph Pistone. :) Szerintem nem akarták a Donnie Brascot ... (2008.04.23. 00:36) Felecsd el!
  • a.tom: hehe ez kurva jó! :) szar nekem, hogy nem tudok ilyeneket írni... (2008.04.22. 11:39) Kislány a budzsira vigyázz!
  • Real013: Ez de nagyon nem tetszett.. 'furcsa volt, hogy elég sokat kísérleteztek a képi világgal, elég érd... (2008.04.17. 14:11) Az orosz, a kissrác és az elveszett pisztoly(cső)

Linkblog

Heavy Metal, avagy csöcsök és jó zene

2008.04.09. 21:29 BSz

Heavy Metal

    Ismertem ugyan a kultuszfilmet, de ezidáig nem láttam teljes egészében. Aztán a South Park 1203-as részében Kenny betép a macskapisitől, majd egy olyan világba repül, ahol jó csöcsök vannak mindenhol, jó zene szól és egymást ölik a gonosz szörnyek.
    Letöltöttem, megnéztem. Baráti filmnézéshez kötelező darab, vitatkozás nem lesz belőle, csak jó hangulat. Sörözni is lehet közben, nem nehéz darab (berugásra jó taktika: mindig amikor egy csöcsöt látsz igyál).
    Hogy miről szól a történet azt nem lövöm le, de valahol nem is érdekes. Bár az meglepő hogy a végén mégis kerekitenek egy teljes sztorit.  Ja és ami a legjobb: nem manga!

Summa Summarum: 9/10
Csak azért nem kapott 10-et, mert nem semmisül meg a föld a végén :-)

imdb    trailer (vagy hajtás után)
 

Szólj hozzá!

Címkék: cartoon csöcsök heavy metal

A bejegyzés trackback címe:

https://mifasz.blog.hu/api/trackback/id/tr82419010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása