HTML

Gyikok: Média Ismertető Fikázó/Ajánló Szolgáltatás

Az oldal, ami nem a sok filmbuzi nagyképű hülyegyerek (akinek nem inge...) oldaláról közelít a filmekhez. Ha már egyikünk beszopott egy szar filmet, ne szívjon vele más is két órát. Ha nem tudod mit nézz keress egy olyat, ami tetszett valamelyikünknek, így ha szar is lesz, legalább van kit szidni miatta... Mert már az IMDB-ben sem lehet bízni...

Friss topikok

  • VVega: Nagyon nagy film, az Anton vs Vincent meg mekkora ötlet már :D Tilinkonak grat, ha neki ez a szar ... (2008.05.18. 00:06) Nem taxisnak való vidék
  • Real013: Megnéztem.:) Nagyon nagy volt. Írtam is róla én is:) (2008.05.14. 15:51) Shakespeare zombik
  • a.tom: Azért ott van a Produced by szekcióban Joseph Pistone. :) Szerintem nem akarták a Donnie Brascot ... (2008.04.23. 00:36) Felecsd el!
  • a.tom: hehe ez kurva jó! :) szar nekem, hogy nem tudok ilyeneket írni... (2008.04.22. 11:39) Kislány a budzsira vigyázz!
  • Real013: Ez de nagyon nem tetszett.. 'furcsa volt, hogy elég sokat kísérleteztek a képi világgal, elég érd... (2008.04.17. 14:11) Az orosz, a kissrác és az elveszett pisztoly(cső)

Linkblog

Nem taxisnak való vidék

2008.04.22. 19:07 a.tom

Collaterral - A halál záloga (Collateral)

    Azt hiszem az eddigi legjobb Tom Cruise film, amit láttam. Semmi hadonászás, semmi majomkodás, csak a profizmus :)  A film egy taxisról szól, aki, munkahelyi ártalom, belecsöppen egy sztahanovista bérgyilkos éjszakai körútjába. Főszereplőként. A pedáns, ruhamárka-lexikon agyú sofőrről aztán útközben lefeslenek a gátlások, és jó modorú tanítómesterétől megválva, végül talán képessé válik megváltoztatni az életét.
    A sztori megfontolt tempóban halad, néha hosszabban elidőz látszólag lényegtelen részeken, ez valakinek unalmas lehet, engem nem zavart, adott némi plusz időt a környezet érzékelésére. Aztán meg mikor bepörögnek a dolgok, csak kapkodjuk a fejünket a hullák után. Sikerült a romantikus szálat is a lehető legrövidebbre nyesni, nincs semmi zavaró ömlengés. A zenét is nagyon eltalálták a fiúk.
    Tele van a film ismerős arcokkal. Ugye itt van Cruise, aztán Jamie Foxx, Jada Pinkett-Smith, Javier Bardem, és még Jason Statham is feltűnik egy pillanatra. És ha már itt van Javier "Anton Chigurh" Bardem, nem tudom megállni, hogy ne hasonlítsam a karakterét Vincenthez. Ugyanaz a meló, ugyanaz a könyörtelenség és megbízhatóság. Vincent azonban sokkal kevésbé Superman jellegű, emiatt nekem sokkal emészthetőbb, főleg, hogy az eszement zagyváláson kívül más is elhagyja a száját. Készült ugye Freddy vs. Jason film, én mindenképp befizetnék egy Anton vs. Vincentre.

Summa Summarum: 7.5/10

imdb   port   trailer (vagy hajtás után)

3 komment

Címkék: collateral a halál záloga

A bejegyzés trackback címe:

https://mifasz.blog.hu/api/trackback/id/tr100437554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tilinko 2008.04.22. 22:05:41

Na, hát ugye nem mai a film, pár éve láttam, de legjobb emlékeim szerint utáltam, mert unalmas volt, szar volt, és nagyjából ennyi, ami megmaradt belőle...

Real013 2008.04.23. 16:07:54

Ez jó film, kifejezetten jó film.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.05.18. 00:06:17

Nagyon nagy film, az Anton vs Vincent meg mekkora ötlet már :D
Tilinkonak grat, ha neki ez a szar meg az unalmas, akkor kíváncsi lennék, hogy mi a jó :)
süti beállítások módosítása