HTML

Gyikok: Média Ismertető Fikázó/Ajánló Szolgáltatás

Az oldal, ami nem a sok filmbuzi nagyképű hülyegyerek (akinek nem inge...) oldaláról közelít a filmekhez. Ha már egyikünk beszopott egy szar filmet, ne szívjon vele más is két órát. Ha nem tudod mit nézz keress egy olyat, ami tetszett valamelyikünknek, így ha szar is lesz, legalább van kit szidni miatta... Mert már az IMDB-ben sem lehet bízni...

Friss topikok

  • VVega: Nagyon nagy film, az Anton vs Vincent meg mekkora ötlet már :D Tilinkonak grat, ha neki ez a szar ... (2008.05.18. 00:06) Nem taxisnak való vidék
  • Real013: Megnéztem.:) Nagyon nagy volt. Írtam is róla én is:) (2008.05.14. 15:51) Shakespeare zombik
  • a.tom: Azért ott van a Produced by szekcióban Joseph Pistone. :) Szerintem nem akarták a Donnie Brascot ... (2008.04.23. 00:36) Felecsd el!
  • a.tom: hehe ez kurva jó! :) szar nekem, hogy nem tudok ilyeneket írni... (2008.04.22. 11:39) Kislány a budzsira vigyázz!
  • Real013: Ez de nagyon nem tetszett.. 'furcsa volt, hogy elég sokat kísérleteztek a képi világgal, elég érd... (2008.04.17. 14:11) Az orosz, a kissrác és az elveszett pisztoly(cső)

Linkblog

Nem embernek való film

2008.03.25. 22:24 Tilinko

No Country for Old Men (Nem vénnek való vidék)

    Kezdjük fordítva, mint ahogy a számítógépes játékok, mégpedig rögtön a főellenséggel. Igen jól olvassa, aki olvassa, ez a film egy rakás SZAR, nem érdekel ki mit mond, nem érdekel a négy "oszkárja", ez a film akkor is rossz, és elcserélném egy közepes hasmenésre azt a két órát, amit arra fordítottam, hogy megnézzem. Ez a film rávett arra, hogy regisztráljak IMDB-re, csak azért, hogy egy 1-essel osztályozzam, és ez vett rá ennek a blognak az indítására is...
    A szószaporítás helyett csak bemásolnám, amit a barátaimank írtam rögtön a film megnézése után:
    "A No country for old men egy utolsó fosrakat, ékes bizonysága annak, ami már egy ideje jellemző az amcsi filmekre, hogy öszebasznak egy valag értelmetlen fost, a történetet (ha beszélhetünk ilyenről) elvágják egy random helyen, az emberek meg verik rá a faszukat, és élvezik, hogy milyen jó, és szidják azokat, akik nem értik, hogy milyen hülyék, hogy ha egy filmnek mély mondani valója van, akkor már nem is értik, miközben, ők sem vágják igazán, de nem azért mert ostobák (persze azok is), hanem mert ezeknek a filmeknek legtöbbször tényleg nincs érte1me..."
    De most akkor nézzük hidegfejjel. Még mindíg azt mondom hogy szar, nem szól másról, mithogy a hülye hajú oxigénpalackos arc megy a másik után, meghalnak páran, aztán hirtelen vége a filmnek... És azt a kevés cselekményt, ami van megszakítják 10-20 perces jelenetek, ahol valaki éppen lassítótt felvételként csinál valamit, vagy éppen fél mondat/perc sebességgel kommunikálnak, persze magának a beszélgetésnek sincs sok értelme...
    Jó lágyszívű leszek, tegyük fel, hogy valakinek tényleg bejön ez a film, tényleg, én már bármilyen perverziót el tudok képzelni, de ne mondja nekem senki, hogy az IMDB-n szavazók 35%-a, akik 10/10-et adtak rá, mind ilyen ember lenne. Tipikus birka mechanizmus, azt hiszi, ha nem érti, akkor ő a hülye, márpedig ha ő nem érti, akkor az okosok értik, ha pedig azt hazudja, hogy érti, és tetszik neki, akkor ő is veri intellektüel lesz...
    Kedvencem az az ember, aki nyitott egy topikot, amiben azt állítótta, hogy ezzel a filmel remekül lehet mérni az emberek IQ-ját, mert aki nem érti az buta, aki meg igen, az okos... Hát az ő IQ-ját tökéletesen lemérte a film...
És hogy nem csak az amcsiknál pusztít a hülyeség, annak itt a bizonyítéka: filmvilag

UPDATE
Nem szeretnék már az elején hiteltelennek tűnni, ezért adok egy reális osztályzatot a filmnek (bár fenntartom, hogy nem értékeltem jobban alul, mint amennyire mások felülértékelték)

Summa Summarum: 4/10

imdb   port   trailer (vagy hajtás után)


5 komment

Címkék: no country for old men nem vénnek való vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://mifasz.blog.hu/api/trackback/id/tr42396694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kehil 2008.03.26. 09:58:39

nem lehet, h ennél a filmnél meg túl amgasak voltak az előzetes elvárásaid? mert rendben van, nem ér oszkárt, és valóban sokan magasztalják feltehetően csak azért, h tenmagukat jobb színben tüntessék fel, de azért 1/10? Az egyik legszarabb film, amit valaha láttál? Én egyébként imdb-n 6-ot adtam neki, mert ha elvonatkoztatok attól, h mit ért el a film, azt mondom, jó közepes. Van valami cselekmény, vannak vicces helyzetek/szereplők, valamint egész jó vér-jelenteket is találhatunk benne...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.03.26. 10:10:05

Hmm:D Én örülök, hogy látok egy negatív írást is ezzel kapcsolatban. Mindenki letérdel a film előtt, meg éltetik agyba-főbe. Na és? Nekem sem jött be, bár egyest nem adnék rá. Letojom, hogy van lényeg vagy nincs, ha egyszer nem fogott meg, nem "szórakoztam", akkor nem ér az egész semmit.
Egyébként életem egyik legszarabb filmes befejezése..

bkz 2008.03.26. 17:22:35

Osztom azt, hogy nem ért 4 oscart, de hogy a világ legszarabb filmje legyen, azért az túlzás...
A gond szerintem az Tilinkó, hogy nem azt kaptad amit vártál. Ha azt írták volna az előzetesbe, hogy dráma és erőltették volna a seriffes vonalat, lehet meg sem nézed. Ez nem egy tipikus gyilkosos-menekülős-vérengzős film. Csak azt akartak csinálni belőle. Mint ahogy már a válaszlevélben is írtam, a könyv a seriffről szól, nem az elmebeteg félvérről. A filmen persze az nem lett volna vicces, ha egy hintaszékben pipázó vén fasz négy órán keresztül mesél arról, hogy márpedig ez az új Texas nem neki való. Szal én azt mondom ez egy szar adaptáció. Szarul álltak hozzá és mást akartak csinálni belőle mint ami.
Amúgy a vége tényleg iszonyú szar lett, az már egyszer igaz.

a.tom 2008.03.26. 19:44:56

Szerintem a fő baj, hogy túllihegték Bardem karakterét. Ja, persze, Texasban ilyen emberek rohangálnak bekapcsolt frenzy móddal, nyilván minden sikerül nekik és ha a cowboy indokínába menekült volna, már ott lesett volna rá egy rizsestálból... Szóval egy kis egyensúly nem ártott volna, mert ez így egy idegestő anti-superman lett.
A jó részek miatt viszont egy 6ost nálam is kapott volna.

Real013 2008.03.31. 16:08:23

Sima 8-as és egy jó film. Kár,hogy nem tudjátok értékelni a filmet..
süti beállítások módosítása