HTML

Gyikok: Média Ismertető Fikázó/Ajánló Szolgáltatás

Az oldal, ami nem a sok filmbuzi nagyképű hülyegyerek (akinek nem inge...) oldaláról közelít a filmekhez. Ha már egyikünk beszopott egy szar filmet, ne szívjon vele más is két órát. Ha nem tudod mit nézz keress egy olyat, ami tetszett valamelyikünknek, így ha szar is lesz, legalább van kit szidni miatta... Mert már az IMDB-ben sem lehet bízni...

Friss topikok

  • VVega: Nagyon nagy film, az Anton vs Vincent meg mekkora ötlet már :D Tilinkonak grat, ha neki ez a szar ... (2008.05.18. 00:06) Nem taxisnak való vidék
  • Real013: Megnéztem.:) Nagyon nagy volt. Írtam is róla én is:) (2008.05.14. 15:51) Shakespeare zombik
  • a.tom: Azért ott van a Produced by szekcióban Joseph Pistone. :) Szerintem nem akarták a Donnie Brascot ... (2008.04.23. 00:36) Felecsd el!
  • a.tom: hehe ez kurva jó! :) szar nekem, hogy nem tudok ilyeneket írni... (2008.04.22. 11:39) Kislány a budzsira vigyázz!
  • Real013: Ez de nagyon nem tetszett.. 'furcsa volt, hogy elég sokat kísérleteztek a képi világgal, elég érd... (2008.04.17. 14:11) Az orosz, a kissrác és az elveszett pisztoly(cső)

Linkblog

Megy a gőzös...

2008.04.04. 01:28 Tilinko

3:10 to Yuma (Börtönvonat Yumába)


    Bevallom, ez a film meglehetősen nagy szembeszéllel indult nálam... Nem szeretem a westernt, de nagyon. Nem szeretem Russel Crowt, de nagyon (igazából kb a Romper Stomperben tetszett egyedül). A film maga valamikor régen játszódik Ámerikában, farmerek, útonállók, vasútépítés. Hősünk háborús veterán, most farmer, de a földjét eső rég nem érte, ráadásul útjában van a vasutvonalnak is. Mondhatjuk, hogy nyakig van a szarban, így, kihagyhatatlan számára az a pénz, amit azért kapna, ha eljuttatja a rettegett útonállót, Ben Wadet Yumába, és felrakja a "fegyencjáratra".
    A film akcióban, fordulatokban gazdag, nem nagyon unatkozik rajt az ember. Különösen csiptam Ben Foster játékát, aki baromi jól alakítja a maga 40 kilójával a kemény gengsztert, a főnök jobb kezét.
    Mindent összevetve baromi élvezetes kis film lene, ha Ben Wade karaktere nem lenne annyira következetlen, már az elején, ahogy elkapják, érthetetlen, és egész végig nem lehet tudni, hogy hányadán állunk vele, mit is akar éppen, az egész kicsit erőltetett. Szóval baromira nem a kedvenc műfajom a film, de még így is bátran ajánlom bárkinek, a western fanoknak meg szinte kötelező.

Summa Summarum 6/10

imdb   port   trailer (vagy hajtás után)

 

5 komment

Címkék: western börtönvonat yumába

A bejegyzés trackback címe:

https://mifasz.blog.hu/api/trackback/id/tr94410595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Real013 2008.04.04. 13:41:19

Ben Wade karaktere szerintem nagyon rendben volt, így jómagam sima 8-ast adnék neki, és csak azért nem 9-es, mert egy 60-as évek beli film remke verziója.

a.tom 2008.04.04. 16:23:14

Tilinkó kicsit megtévesztő így, hogy egy létező film címét adod meg címnek, és közben tök másról írsz. Kicsit meglepődtem, mikor lejött RSSen, mondom beteg lehetsz, hogy ilyet nézel :)

Real! Nem lehet, hogy túl jószívűen osztályozol? 8-9, ezek már kurva jó filmnek számítanak. Mondjuk 6. érzék egy 8-as, vagy vagy a Hetedik. Így jobban belegondolva lehet én is kicsit túloztam a Vacancyval, talán a 6.5 reálisabb lenne... (Na persze ezt nem láttam, csak Tilinkó is dícsérte, és mégis 6-ost adott neki. 5 fölött már jónak számít)

Tilinko 2008.04.04. 23:31:37

Faszom, kitörlődött az előző kommentem, úgyhogy most rövid leszek. Kicsit más az értékrendünk. Nálam:
10 - Nincs
9 - Talán van, én még nem láttam (pl a Star Wars egy fannak)
8 - Kultusz film (Mátrix, Ravasz az agy..., Harcosok klubja)
7 - Baromi jó filmek, amik tényleg odaragasztanak a TV-elé
6 - Egyszer mindenképpen érdemes, szinte tuti, hogy be fog jönni
5 - Ha nincs más, érdemes rápróbálni, bár lehet pont neked nem jön be
4 - Nem ajánlott (max kedvenc színész, téma, könyvfeldolgozás miatt, de mi szóltunk...)
3 - Semmi képpen nem nézhető
2 - Már annyira szar, hogy jó, haverokkal, piálás közben
1 - Megint nincs

A Yumánál a 6 nagyon jó, főleg, ha kicsit is érdekelnének a westernek, akkor 7est adtam volna.

Real013 2008.04.05. 10:19:19

Óóó ,én ennl azért jószívűbben osztályzom. 10-es is van nálam, úgy 20 filmre:) Most nincs időm így kifejteni, de holnap leírom az én osztályzásom:)

Real013 2008.04.05. 22:09:27

Nos,ahogy ígértem.

0-Mert hogy van ilyen is. Olyan filmek, amelyek annyira rosszak, hogy márélvezni sem lehet rajtuk, hogy rosszak.(így elsőre a Hirtelen 30 ugrott be)
1-Egy fokkal jobb,mint 0-s ugye, de ugyanazt mondanám róla, csak nem annyira hangsúlyosan.(Megy a gőzös)
2-Annyira rossz, hogy az már jó!Az értékelés éppen ezért nem is számít itt nagyon.(Day of the dead 2008)
3-Gyenge megvalósítású, történetileg és egyéb szempontokból is gyenge film, amelyet nem ajánlanék senkinek.(A Szem 2008)
4-Nagyon gyenge közepes, főleg az olyan filmeket sorolom ide, amelyek esetleg ígéretesnek indultak, de vagy rendezésileg, színészileg, vagy más módon gyengécskére, sablonosra sikerültek. Esetleg ajánlhatok olyanoknak, akik bírják az adott típusú filmet.(Álmomban már láttalak, romantikus kategben)
5-A tipikus közepes film, amely nem csapja ki a biztosítékot, de pluszt sem ad.Egyszer nézhető.(Bármelyik amcsi tucatfilm:)
6- Ez már érdekesebb.Vagy csak egy sima egész jól sikerült film, vagy egy ígéretes ötlet gyatrább, de élvezhető megvalósítása,esetleg a téma nem tetszett, és azért csak ennyi.(Elah völgyében)
7-Itt kezdődik a jó film kategória.(Vacancy ide befér nálam)
8-as-Ezek már komoly, jól átgondolt, erős filmek,kevés hibával.(Büszkeség és balítélet)
9-es Ezek már hozzák a szükséges pluszt, amelytől kedvencek lehetnek,lesznek,szerencsére sok filmre tudok ennyit adni, mert ha nem csak az amerikai filmgyártásra (amivel nincs nagy bajom, mert a sok rossz között minden évben megvan a 5-10 remekmű)koncentrál az ember, hanem mondjuk ázsiára is, akkor kitárul a világ, és lesznek nagy dolgok.
10-es Ez meg olyan kateg, hogy a kedvencek. Vagy azért, mert annyira hibátlanok(oké, nincs olyan, de mégis van...xD Ami van az elnézhető, mert mindenben van baki) ,vagy annyira nagy pluszt adnak, örömöt,bánatot(szubjektív persze).Pár kedvenc nálam, amelyek 2007-ben megérdemelték a 10-est(Across the Universe,Juno,Sweeney Todd,Grindhouse)
Hosszú voltam,sorry, de le kellett írnom:)
süti beállítások módosítása