HTML

Gyikok: Média Ismertető Fikázó/Ajánló Szolgáltatás

Az oldal, ami nem a sok filmbuzi nagyképű hülyegyerek (akinek nem inge...) oldaláról közelít a filmekhez. Ha már egyikünk beszopott egy szar filmet, ne szívjon vele más is két órát. Ha nem tudod mit nézz keress egy olyat, ami tetszett valamelyikünknek, így ha szar is lesz, legalább van kit szidni miatta... Mert már az IMDB-ben sem lehet bízni...

Friss topikok

  • VVega: Nagyon nagy film, az Anton vs Vincent meg mekkora ötlet már :D Tilinkonak grat, ha neki ez a szar ... (2008.05.18. 00:06) Nem taxisnak való vidék
  • Real013: Megnéztem.:) Nagyon nagy volt. Írtam is róla én is:) (2008.05.14. 15:51) Shakespeare zombik
  • a.tom: Azért ott van a Produced by szekcióban Joseph Pistone. :) Szerintem nem akarták a Donnie Brascot ... (2008.04.23. 00:36) Felecsd el!
  • a.tom: hehe ez kurva jó! :) szar nekem, hogy nem tudok ilyeneket írni... (2008.04.22. 11:39) Kislány a budzsira vigyázz!
  • Real013: Ez de nagyon nem tetszett.. 'furcsa volt, hogy elég sokat kísérleteztek a képi világgal, elég érd... (2008.04.17. 14:11) Az orosz, a kissrác és az elveszett pisztoly(cső)

Linkblog

Felecsd el!

2008.04.22. 22:51 Tilinko

10th & Wolf (Véres utcák)

    Nemtom, honnét szedtem össze ennyi maffiás filmet, lényeg, hogy várható volt, miután az Eastern Promises és a Running Scared baromira tetszett, hogy előbb utóbb belefutok egy közepes (esetleg szar) ilyen témáju moziba. Hát megtörtént...
    És ha az alkotók felháborodottan megkérdeznék, hogy miért húzom itt le a filmjüket, mikor minden benn volt a jó gengszterfilmekből, akkor azt kéne válaszolnom, hogy pont ez a baj. Tényleg van itt minden szartól repülőig, bekattant katona, beépített ember, korrupt zsaru, szicíliai arc stb. De attól, hogy mindent beleaprítunk egy történetbe, aztán jól összerázzuk, még nem lesz jó a film. Ráadásul minden előre kiszámítható, olyan érzés, mintha ilyet már látam volna, és tényleg, egy másik filmben...
    Nem szeretnék több szót vesztegetni a filmre max egyszer nézős, lehet tényleg csak sok volt mostanába ebből a stílusból nekem. De Giovanni Ribisi-nek (Phoebi öccse-Jóbarátok) szerintem nagyon nem jött be ez a szerep, nekem legalábbis nagyon erőltetettnek tűnt a játéka.
    Nah, megnéztem a trailert... Eddig is tudtam, hogy elvileg igaz történet inspirálta, de most tudtam meg, hogy Donnie Brasco-é. Kérdem én, minek kellett ez? 10 éve csináltak egy fasza kis filmet a témáról, mire számítottak? Meleg hógolyóra? Vagy hogy porba alázzák a klasszikust? Ráadásul a két sztori köszönő viszonyban sincs egymással.

Summa Summárum 5.5/10
Mert nem lenne olyan rossz, ha nem akarna mindenben a legjobb lenni.

imdb   port   trailer (vagy hajtás után)

1 komment

Címkék: 10th & wolf véres utcák

A bejegyzés trackback címe:

https://mifasz.blog.hu/api/trackback/id/tr54437915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a.tom 2008.04.23. 00:36:43

Azért ott van a Produced by szekcióban Joseph Pistone. :) Szerintem nem akarták a Donnie Brascot felülmúlni, egyrészt mert nem lehet, másrészt meg, ahogy a trailert elnézem, ez valami eléggé más sztori lehet
süti beállítások módosítása